Elevators logo Elevators logo Asterisk icon Asterisk Signature Signature User icon User icon Phone icon Phone icon

שיפוץ מבני ציבור - התקנת מעלית ומערכות מיגון

שיפוץ מבני ציבור זוהי פעולה הכרחית, במיוחד בשל העובדה שמבנים אלו משרתים את הציבור וחשוב שהשהות בהם תהיה כמה שיותר בטוחה. אולם מלבד שדרוג הנראות והחזות של המבנה יש לשים דגש גם הנוחות ועל רווחתם של המבקרים והעובדים וגם על בטיחות מקסימלית מפני סיכונים שונים.

התקנת מעלית

במידה ומבנה הציבור אינו כולל מעלית, מומלץ לשקול את התקנתה של אחת. מעלית לא רק משפרת את איכות החיים, אלא גם את הנגישות ואת הנראות של הבניין והופכת אותו להרבה יותר נעים.  התאמה ושדרוג של מבני ציבור קיימים הנה חשובה, מה גם ששיפוץ מבנים קיימים והתאמתם הוא חסכוני יותר לעומת הקמת מבנים חדשים מאפס. ישנן סיבות רבות לשפץ מבני ציבור, החל מהרחבה והסבת מבנה קיים ועד עדכון התשתיות והתאמתן לתקנים העכשוויים.

מהו התהליך של התקנת מעלית במבנה ציבור ?

למרות שנדמה כי התקנת מעלית בבניין היא תהליך מורכב וסבוך, בעזרת החברה הנכונה שתלווה אתכם לכל אורך הדרך אפשר לצלוח כל אתגר, החל משלבי התכנון הראשונים, דרך הוצאת כל האישורים הנדרשים ועד ההתקנה והתחזוקה בפועל. עלויות ההתקנה משתנות בהתאם למבנה ולסוגיות כמו גודלה של המעלית, מידת מורכבותו של תהליך הבניה וכיוצא בזה. השלב הראשון הוא להחליט שמתקינים מעלית ולאחר מכן לבחור בחברה מקצועית שתבצע.

בטיחות במעליות

המטרה בהתקנת מעלית היא לשפר את הנגישות עבור המשתמשים השונים, אולם בפועל חשוב מאוד לשים דגש על נושא הבטיחות במעלית. לכן כדאי לבחור בחברה מקצועית בעלת ניסיון רב בכאלו פרויקטים, שמאחוריה סיפורי הצלחה רבים ושמספקת שירותי תחזוקה בהתאם לכל התקנים הנדרשים לתחזוקת מעליות. באמצעות תחזוקה נאותה, ביצוע בדיקות ופיקוח תוכלו להיות בטוחים שהמעלית תקינה, על כל מרכיביה ושהיא אינה מהווה גורם מסכן בשום דרך.

אילו עוד אמצעי בטיחות כדאי לכלול במסגרת השיפוץ ?

בטיחות במעלית היא נושא חשוב לאין שיעור וישנם חוקים מחייבים המסייעים לכם לוודא כי המעלית כמה שיותר בטוחה. אם כבר מבצעים שיפוץ של מבנה ציבור מומלץ גם לחשוב על הוספת מערכות מיגון אשר יספקו תחושת ביטחון הרבה יותר גדולה. בין אם מדובר במערכות גילוי אש ועשן, בין אם במערכות כיבוי אש ובין אם במערכות אבטחה שיסייעו לכם לחוש כמה שיותר בטוחים סביב השעון, ישנו מגוון גדול של פתרונות מיגון הזמינים עבור כל עסק, חברה או גוף ציבורי.

המאמר נכתב באדיבות חברת אמין אש. לפרטים נוספים אודות התקנת מעלית ומערכות מיגון במסגרת שיפוץ מומלץ לפנות לגורמים המתאימים.

תפריט נגישות