Elevators logo Elevators logo Asterisk icon Asterisk Signature Signature User icon User icon Phone icon Phone icon

הוספת מעליות למפעל תעשייה

בשנים האחרונות יותר ויותר מפעלים תעשייתיים מוסיפי מעליות למפעל. מדובר על מעליות משא אשר מקלות על העבודה עצמה במפעל. באמצעות הוספת מעליות למפעל תעשייה ניתן להעביר בקלות רבה משא כבד ממקום למקום. מעליות המשא באים בגדלים ובעומסים שונים כך שחשוב להתאים את המעליות למבנה המפעל עצמו.

לשם מה יש צורך בהוספת מעליות למפעל תעשייה ?

הוספת מעליות למפעלים תעשייתיים היא דבר הכרחי בכל מפעל. באמצעות מעליות המשא במפעלים תעשייתיים ניתן לעבודה באופן יעיל ומהיר בתוך המפעל. המעליות עוזרות לעובדים להעמיס עליהם ציוד כבד במיוחד שאינם יכולים לסחוב ללא מעלית. מעבר לכך המעליות מייעלות את העבודה עצמה והם חלק בלתי נפרד מכל מפעל תעשייתי כמו המעליות שישנם במשרדים ובבתי מגורים פרטיים. כמו כן, הן פתרון מעולה ומייעל עד מאוד במיוחד שמדובר על מבנה תעשייתי שמכיל כמה קומות ויש להעביר מדי יום כמות גדולה וכבדה של ציוד כבד ממקום למקום בתוך רחבי המפעל עצמו.

חשיבות הוספת מעליות למפעל תעשייה וחשיבות בדק בית

הודות להוספת מעליות למפעל תעשייה ניתן להעביר סחורות, ציוד וחומרי גלם בין הקומות השונות והמחלקות של החברה עצמה. השימוש במעליות משא מבטיח יעילות רבה בעבודה הן מבחינת בטיחות העובדים במפעל והן מבחינת הבטיחות בכלל במפעל. העברת המוצרים במעלית מבטיחה שינוע באופן בטוח ללא נזקים מיותרים. כמו כן, המעלית חוסכת לנו זמן וכ"א אשר נדרש להעביר את הציוד באמצעים שונים. מעבר לכך, העברת סחורות במעלית מאפשרת לעובדים עצמם להגביר את קצב העבודה ולהגדיל את כמות הציוד אשר יש להעביר תוך פרק זמן נתון.

חשוב מאוד בסוף הפרויקט להזמין חברת בדק בית מקצועית המתמחה בביצוע ביקורת מבנים  לביצוע ביקורת איכות על העבודה-רק כך תהיו בטוחים כי המעלית עומדת בכל התקנים הנדרשים.

לאיזה ארגונים מתאים מעליות משא ?

מעליות משא מתאימות למפעלים תעשייתיים, מפעלים קימעונאיים,מאפיות, משרדים, מחסני ציוד, חנויות מסחר, לבתי חולים, מלונות ועוד.

האם כל מפעל תעשיית יכול להתקין מעליות משא ?

כל מפעל תעשייתי אשר יש בו מספר קומות או אפילו קומה אחת יכול ליהנות מהוספת מעליות למפעל תעשייה. אך על מנת להוסיף את המעליות למפעל, חשוב להתאים את סוג המעלית למפעל עצמו. ישנם מפעלים שיספיק להם מעלית קטנה יותר, וישנם מפעלים אשר מעלית משא גדולה יותר תתאים להם. לכן חשוב לדעת מהם השימושים שנעשים במפעל, האם השימושים הם בחומרים  וציוד כבד או ציוד בינוני ובהתאם לך יש להתאים את סוג מעלית המשא.

יתרונות מעליות משא למפעלים תעשייתיים

באמצעות הוספת מעליות למפעל תעשייה ניתן ליהנות מהיתרונות הבאים של מעליות משא במפעלים תעשייתיים. יתרונות אלה כוללים:

איכות גבוהה- מעליות המשא הן מעליות באיכות גבוהה מאוד שלרוב אין להן תקלות כלל וכלל .

שימוש בטוח- באמצעות מעליות משא ניתן לבצע שימוש בטוח במעליות להעברת סחורות, חומרי גלם, ציוד ועוד.

בטיחות- המעליות הן בטיחותיות מאוד למשתמשים בהן כולל לעובדים שמעבירים בהן סחורות מרובות במהלך היום. המעליות יכולות לשאת משא כבד עד 8 טון. והן עומדות בדרישות הבטיחות המחמירים ביותר.

שינוע מהיר ונוח- הודות למעליות משא ניתן לשנע את הסחורה ממקום למקום בקלות רבה ובנוחות מרבית.

תפריט נגישות