Elevators logo Elevators logo Asterisk icon Asterisk Signature Signature User icon User icon Phone icon Phone icon

שירות ותחזוקת מעליות

תחזוקת מעליות היא פעולה שוטפת חשובה מאין כמוה ועומדת בתקנים מחמירים על מנת לוודא שהמעלית על כל חלקיה תקינה בכל זמן נתון ואינה הופכת להיות לגורם מסכן עבור המשתמשים בה. בנוסף לפן הבטיחותי שבדבר, תחזוקת המעלית באופן שוטף חוסכת בהוצאות עתידיות לא צפויות של תיקונים והחלפות חלקים שמחירם יכול להגיע לסכומים גבוהים. משרד התמ"ת- האחראי על התקנות וההנחיות, מחייב כל בניין משותף בעל מעלית לדאוג לשירות תחזוקה המתבצע ע"י חברה לתחזוקת מעליות שפועלת באישור משרד התמ"ת בלבד.

אחת לחצי שנה מחויב נציג מטעם הבניין, לרוב ועד הבית, ליצור קשר עם משרד התמ"ת לקביעת בדיקה חצי שנתית המתבצעת ע"י בודק מוסמך מטעמם. בנוסף לבודק צריך להזמין לבדיקה גם נציג של חברת התחזוקה אותה בחרתם. במידה ומצא הבודק ליקויים, נציג חברת התחזוקה מטפל בהם ורק לאחר שהכול תקין במעלית הבודק חותם על אישור תקינות. לבודק מטעם התמ"ת ישנה סמכות גם להשבית את פעילות המעלית עד לסיום תיקון הליקויים ולכן חשוב לשמור על תקינות המעלית ע"י תחזוקת מעליות מונעת לאורך כל השנה ולא לחכות לבדיקת התמ"ת ולמנוע אי נוחות ופגיעה באיכות החיים של הדיירים בבניין.

תחזוקת מעליות כוללת בדיקה של המנוע וחלקים מכניים, שימון הצירים וכל המערכות הרלוונטיות, בדיקת תקינות המעצורים, בדיקת בלאי של כל החלקים במעלית והמנגנונים, בדיקת מערכת החשמל, פתיחה וסגירת הדלתות באופן תקין ועוד ועוד...

מה בודקים כשמגיע טכנאי מעליות?


כשמגיע אליכם טכנאי מעליות אל תתביישו לשאול ואף לבקש תעודה או מסמך המעיד על הסמכתו היות ותקינות מעלית שומרת על ביטחונכם שלכם ושל בני משפחותיכם ואתם רוצים להיות שקטים ולדעת שהאדם שמטפל במעלית מוסמך לכך.

מוקד שירות


מוקד השירות של צום, הפועל 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע, מעניק ללקוחותיו שקט נפשי ופתרונות סביב השעון לכל בעיה. טכנאי מעליות של צום פועלים בכל רחבי הארץ, מצפון ועד דרום, ומעניקים מענה אמין ומהיר לכל צורכי הלקוחות לכל סוגי המעליות לרבות שירות שוטף, תיקונים, תחזוקה מונעת, שיפוצים ושדרוגים.

צור קשר לקבלת ייעוץ אצלך בבניין:
תודה נחזור אלייך בהקדם

תפריט נגישות